Äntligen vår…

Våren knoppades i trädgården för flera veckor sedan (som Ni kan läsa nedan), men så blev det kallt, snöade och våren om av sej. I veckan kom värmen och solen efter ett par dagars regn. Och så spirar det i rabatterna överallt nu! Äntligen! Det fanns fler blommor men jag hann tyvärr inte fota allting. Dessa foton tog jag igår… (Fotografierna är klickbara större)

    

 

Vi ser humlor, fjärilar och flugor. Årets första myggbett fick jag igår!

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony Ericsson Satio (2012-04-29)

Kommentera

