Vårens segertecken!

Då jag idag kikade i rabatterna så trodde jag inte att jag skulle hitta nånting än, men sedär…nu gör våren sitt segertecken! Lite blött i marken men solsken som värmer… Tyvärr blev fotona lite mörka eftersom jag har så mycket värk idag att jag inte orkade ställa om mobilkamerans inställningar, blixten gör att det ser ut som kväll…

Krokusar (Crocus Melange) på framsidans rabatt är på väg upp

Orange Tulpaner (Tulipa Orange Emperor) är på gång i veboarabatten

Svarta Tulpaner (Tulipa Queen of Night) på lite suddigt foto i veboarabatten

Svarta & Vita Mix Tulpaner (Tulipa Gesneriana) likaså på väg i veboarabatten

Foto: Copyright StudioMaya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: Copyright StudioMaya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.

1 Response so far »

  1. 1

    […] fler väntas! Ni som är intresserade av att följa vår husblogg Villafour kan kika på dagens vårtecken som jag hittade idag… 155 st nya lökar sattes i […]


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

