Black Ball

Jag är med i flera julkalendrar där man kan vinna priser varje dag. Vi i Villa, Ticket och en till julkalender som jag kallar X… (för jag vill inte lämna ut julkalenderns namn så man kan söka upp julkalendern och på så vis hitta mitt namn)

Och igår lördag så vann jag hos X en fröpåse av ‘Centaurea Cyanus’ Black Ball (Svart Klint)! Det man ombeds att göra är att skriva på X’s sida till varje lucka före en viss tid, sedan lottar man ut en fröpåse till någon. Idag skulle man skriva en grönsak, häromdagen skulle man gissa vilken blomma som gömde sej bakom luckan och igår när jag vann skulle man lämna bra tips om någon trädgårdsbok…och jag vann fröpåsen bland alla som lämnat tips. Det var kul!

Kommentera

